Praha / FULL TIME

Office Assistant

Náplň pracovní pozice

  • Administrativní výpomoc při smlouvách se zaměstnanci, zákazníky
  • Organizovaní interních meetingu
  • Fakturace (příprava vystavených faktur, úhrada přijatých faktur)
  • Komunikace s účetní (příprava podkladů ke mzdám)
  • Komunikace s úřady
  • Náborové aktivity - příprava inzerátu, první kontakt s uchazeči, komunikace v průběhu výběrového řízení a při nástupu

Požadavky na uchazeče

  • Zkušenosti s administrativou na obdobné pozici – výhodou
  • Zkušenosti v oblasti účetnictví a daní - výhodou, nikoliv podmínkou
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Velmi dobré organizační schopnosti, analytické myšlení,
  • Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost, podpora týmové práce
  • Samostatnost při řešení široké škály úkolů a situací
  • Příjemné vystupování, komunikativnost
  • Ochota učit se novým věcem
  • Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy SŠ/VŠ ekonomického směru

Co nabízíme

  • Přátelskou neformální atmosféru
  • Prostor pro vlastní invenci – když něco můžeme dělat jinak a lépe, tak to navrhni
  • Práci v malé firmě
  • Rozšíření sales, marketingových a IT znalostí

Firemní benefity:

  • Práce z domova
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Firemní telefonní tarif a příspěvek na internetové připojení doma
  • Nabízíme nástupní mzdu  25 000,- Kč
  • Typ úvazku: HPP nebo DPP, DPČ

Pracujeme s technologiemi Oracle APEX + Oracle DB | Python | SQL + MySQL + PostgresSQL | JavaScript + JQuery | HTML + CSS.

Láká tě tato pozice?