Office assistant

Office Assistant

Je pečlivost tvojí doménou? Rozvíjej své dovednosti v naší společnosti a zároveň nakoukni pod pokličku IT.

Teď pár slov o nás.

Vyvíjíme webové aplikace již od roku 2007 postavené na moderní technologii Oracle APEX pro naše zákazníky: Albert, TESCO, Česká Národní Banka, NN ale i start-upy a jiné.

Co Tě u nás čeká?

  • Administrativní výpomoc při smlouvách se zaměstnanci, zákazníky

  • Organizovaní interních meetingů

  • Fakturace (příprava vystavených faktur, úhrada přijatých faktur)

  • Komunikace s účetní (příprava podkladů ke mzdám)

  • Komunikace s úřady

  • Náborové aktivity – příprava inzerátu, první kontakt s uchazeči, komunikace v průběhu výběrového řízení a při nástupu

Jsi to právě ty? Tady je kontrolní seznam toho, co bys měl mít:

  • Zkušenosti s administrativou na obdobné pozici – výhodou

  • Zkušenosti v oblasti účetnictví a daní – výhodou, nikoliv podmínkou

  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

  • Velmi dobré organizační schopnosti, analytické myšlení,

  • Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost, podpora týmové práce

  • Samostatnost při řešení široké škály úkolů a situací

  • Příjemné vystupování, komunikativnost

  • Ochota učit se novým věcem

  • Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy SŠ/VŠ ekonomického směru

Pošlete nám CV

Zaujala Vás tato pozice?

Pošlete nám CV

Co za to nabízíme?

  • Přátelskou neformální atmosféru

  • Prostor pro vlastní invenci – když něco můžeme dělat jinak a lépe, tak to navrhni

  • Prostor pro vlastní invenci – když něco můžeme dělat jinak a lépe, tak to navrhni

  •  Práci v malé firmě

  • Firemní benefity práce z domova 

  • Flexibilní pracovní dobu

  • Firemní telefonní tarif 

  • Pokud budeš mít zájem, tak také rychlý kariérní posun 

  • Nabízíme nástupní mzdu  25 000,- Kč 

  • Typ úvazku: HPP nebo DPP, DPČ